X إغلاق
X إغلاق
الرئيسية | من نحن | أعلن لدينا | اتصل بنا | ارسل خبر      17/05/2024 |    (توقيت القدس)

لقاء خاص مع لصديق البدوي للراف يهودا غليك : החבר הבדואי של יהודה גליק - ارض اسرائيل للشعب الاسرائيلي

من : قسماوي نت
نشر : 01/11/2014 - 14:18

 لقاء خاص مع الصديق البدوي للراف يهودا غليك نور مزاريب :  ارض اسرائيل للشعب الاسرائيلي 

في لقاء مع نور مزاريب عبر موقع نورغ بالعبرية " www.org.co.il " والذي من خلاله سُمع صوت اخر ومفاجئ في الوسط البدوي في الشمال حيث صرح ان من اقام واسس كتيبة " شيكد " عاموس  يركوني كان في الاصل اسمه عبد المجيد خضر المزاريب والذي كان صديقا وفيا للعقيد رحفام زئيفي . كما وصرح " ان ارض اسرائيل اعطاها الله لشعب اسرائيل " بني اسرائيل " لذلك قبيلتنا كانت وما زالت بعلاقة ممتازة مع الشعب الاسرائيلي .

كما ويضيف نور " انه في حرب 36 الجنرال عبد المجيد خضر مزاريب دافع عن اليهود وحماهم وانضم الى " البلماح " .

وفي نهاية اللقاء نور مزاريب يقدم نصيحة للقادة الاسرائيليين وهي " كل من يقوم بعمل ارهابي في القدس جزاءه ان لا يقبر في القدس , وهذا امر ودافع لوقفهم من ارتكاب هذه الاعمال الارهابية "

نترككم مع اللقاء الكامل من موقع ....
 

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/638/961.html?hp=1&cat=402&loc=13


"את ארץ ישראל נתן האל לבני ישראל, לכן השבט שלנו מאז ומעולם היה קשור לעם ישראל ונאמן לו", פותח נור את השיחה עימו. לדבריו, "עוד במאורעות 36' עמוס הגן על היהודים והצטרף לפלמ"ח בלחימה בכנופיות של הפורעים הערביים בארץ. אחר כך חברים מהשבט הצטרפו לש"י (שירות הידיעות - יחידת המודיעין הסודית של ההגנה – א.ג) ופעלו בסוריה ובכל האזור כשהם עוזרים להעלאתם של יהודים לארץ. לכן התמיכה בעם ישראל ובמדינת ישראל טבעית לנו", הוא אומר בהתרגשות. 

ואיך הגעת לרב יהודה גליק? לפעילות למען הר הבית? 
"שנים רבות הייתי מצביע מפלגת העבודה. השבט שלנו כאן היה שכן של משפחת דיין מנהלל, הכרנו את משה דיין, את אביו שמואל את יגאל אלון ואחרים, לכן באופן מסורתי הצבענו למפלגת העבודה. אלא שבשנת 2000 הבנו שזה לא אותו שמאל מתיישב של פעם וחיפשנו לעצמנו בית פוליטי חדש. ככה הגעתי לעבוד עם אורי אריאל ועם גנדי. הפעילות הזו התעצמה עם השנים וככה התחיל המסע שלי אל הימין הישראלי. חיפשתי לעצמי בית פוליטי חדש, לי ולשבט, והבנו שיורשי תנועת ההתיישבות של העמק הם המתנחלים ואנשי יש"ע". 

בצורה הזו הפך נור מזריב לאיש מפלגת "הבית היהודי" ופעל למענה בבחירות האחרונות. "גילית את הבית היהודי ואת נפתלי בנט והצטרפתי אליהם שבוע לפני הבחירות. עבדתי מאד קשה ואני מבטיח בבחירות הבאות להביא לבית היהודי מנדט שלהם מהמגזר הבדואי", אומר מזריב. 

כשהוא נשאל על התנועה האסלאמית בגליל שפועלת בעוצמה כנגד המגמה שנור מייצג ועושה נפשות לעמדה מתבדלת ממדינת ישראל, משיב נור כי הם יריבים שלו והוא נאבק בהם קשות על כל נער צעיר במגזר. "אני נלחם קשה מאד בתנועה האסלאמית. הם כאן נאבקים על נפשות הנוער ואני משיב להם מלחמה קשה. הם לא שייכים אל המגזר הבדואי, הם נטע זר כאן, ואני נאבק בהם שלא יחדרו. מה שחשוב לתנועה האסלאמית זה בעיקר כוח והם רוצים לאסוף כאן כוח באזור. אני מפעיל כוח נגדי ומשתמש בקשרים שלי כדי לבלום אותם כמה שאני יכול". 

ואיך הגעת לתנועה למען הר הבית והמקדש? 
"באחת מהחתונות של המשפחה שלי השתתף רב מהתנועה הזו. זה היה לפני שנה וככה נוצר הקשר הראשוני. ככה גם הגעתי לכנס של הרב יהודה גליק למרות שלא הכרתי אותו קודם. תראה הרבה מוסלמים אומרים שהר הבית חשוב אבל זה שקר גדול. מה שחשוב לאסלאם זה מכה ומדינה. הר הבית הוא שלכם מבחינה היסטורית וזו האמת. 

 


"את האמת הזו היה לי חשוב מאד להשמיע ולכן הגעתי לכנס אתמול. אחר כך ששמעתי שיהודה נפגע, שבוצעה בו התנקשות, הצטערתי שלא נשארתי עד הסוף עם החברים שלי. אני חושב שאם הייתי שם אולי המחבל היה מפחד לבצע את הירי שלו. הוא היה רואה אותי והיה נעצר וככה יהודה לא היה נפגע.

בסוף השיחה עימו אומר נור מזריב שעל הישראלים לדאוג יותר למדינה שלהם. "האסלאם כאן באזור הורס את הכל. הם הורסים את סוריה, עיראק, ירדן והם יהרסו גם את ארץ ישראל למרות שהאל נתן אותה לבני ישראל. לכן חשוב מאד שלישראלים יהיה אכפת מהמדינה שלהם, מהארץ שלהם, לצערי זה לא המצב. אני מסתובב הרבה פעמים בתל אביב ורואה הרבה צעירים ישראליים שחיים במנותק, שלא מבינים היכן הם גרים. זה לא בסדר ולא טוב וכואב לי על כך", הוא אומר. 

בנוסף לכך לנור יש עצה שלדעתו תסיים את הפעילות האנטי ישראלית בירושלים ותדכא את המהומות בבירת ישראל. "התקשרתי לאורי אריאל ואמרתי לו שיפעל חוקית לכך שמי שיעשה פיגוע בירושלים לא יכול להיקבר בעיר או בסביבתה בקברי משפחתו. זו עצה פשוטה אבל מאד אפקטיבית ביחס למגזר הערבי. אורי חזר אלי ואמר לי שהוא יפעל לקידום העצה הזו. אני בטוח שזה ייצור הרתעה אמיתית ונראה דעיכה של המהומות בבירה", הוא מסכם.

لارسال مواد واخبار لموقع قسماوي نت البريد: info@kasmawi.net

اضف تعقيب

ارسل